historien om..

ankan som stoppade trafiken!

hmm.. de hela började när jag skulle gå och handla. sen runt hörnet kommer en söt anka som endå är ful men endå ganska söt. den promonerade så fint där men såg skrämd och skamsen ut. tog lite foton XD
sen tänkte den att den va jätte smart och valde darför  att gå mitt ut i vägen :)
de kan va för att jag skratta åt den som den tog en u-sväng och svängde mitt ut i trafiken me 1000 bilar,
eller kanske såg den en larv på andra sidan gatan och blev redigt desperat.
iallafall, den gick typ lika söligt som en tant på rullator, och hela trafiken stoppades nästan. sjukt kul XD
jag valde att hjälpa denna hjälplösa anka genom att springa efter den så den inte började bygga bo mitt i vägen, och då började den fan flyga hahah. fast den sög på att flyga den va nära flyga in i en vägg och jag skämde ut mitt liv framför bilar.
men den överlevde wiie :D
såhär såg den ut. hittar ej mitt minneskort så fick fotta mitt fotto som jag tagit på mobilen med webben :)



hahaha

Kommentarer
Postat av: Felicia

såå sööt lilla ankiis xDD

2010-06-22 @ 14:01:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0